Välkommen till Hilmas Hörna!

Mamma och dotter med stor passion för inredning. Vi driver Hilmas hörnas webshop med en charmig blandning av gammalt och nytt!

TRYCK HÄR FÖR ATT BESÖKA VÅR WEBSHOP, VÄLKOMMEN IN!

lördag 12 februari 2011

Möbeltapetsering


Hej alla Hilmas Hörna läsare!

Nästa helg ska jag gå en kurs i möbeltapetsering,
det ska bli så spännande!
Därför vill jag delge er lite före och efter bilder på mitt objekt.
Stolen är från 1800-talet, visst är den fin.
Har inte bestämt mig för vilket tyg jag ska ha ännu, kanske fårskinnsimitation?
Fortsättning följer . . . . . .






3 kommentarer:

  1. Vilken söt liten stol! Skall bli kul att se hur den kommer se ut när du är färdig med den:)

    Ha en fortsatt fin lördag!

    Hälsningar Johanna

    SvaraRadera
  2. Spännande med en kurs i möbeltapetsering! Jag har precis tapetserat en byrå med serietidningar! Riktigt kul!

    SvaraRadera
  3. Oj, vilken kul ide att tapetsera med serietidningar!

    SvaraRadera